1024x1024_01

ADRES:



Spółdzielnia Mieszkaniowa „ORUNIA”

w Gdańsku, ul. Krzemowa 2

80-041 Gdańsk



E-MAIL:


sekretariat@sm-orunia.pl



TELEFONY:


(58) 306-71-03 sekretariat

(58) 306-71-05 centrala

(58) 306-71-14 sprawy techniczne

(58) 306-71-16 sprawy techniczne

(58) 306-74-56 centrala

(58) 306-74-57 centrala


numery wybierane tonowo:


14 – sprawy techniczne

15 – członkowsko-mieszkaniowy

16 – sprawy techniczne

23 – czynsze

35 – Administracja

37 – media i rozliczenia

1024x1024_02
GODZINY PRZYJĘĆ INTERESANTÓW:

poniedziałek 13.00 – 17.00

wtorek 7:30 – 12:00

środa – praca wewnętrzna

czwartek 13:00 – 15:00

piątek 7:30 – 12:00

Poza wyznaczonymi godzinami, w sprawach pilnych prosimy zgłaszać się w sekretariacie Spółdzielni.

W sprawach skarg i wniosków Prezes Zarządu przyjmuje w każdy poniedziałek w godz. 15:00 – 17:00.
1024x1024_03

INFORMACJE DZIAŁU TECHNICZNEGO:


Dział Techniczny

(budynek Zarządu – parter)

tel. (58) 306-71-05 wew. 14, 16


Informacja o dyżurach domowych pełnionych przez konserwatorów Spółdzielni:


W dni powszednie:


poniedziałek 17:00 – 20:00

wtorek 16:00 – 20:00

środa 16:00 – 20:00

czwartek 16:00 – 20:00

piątek 15:00 – 20:00


W dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godz. 10:00 – 18:00


W czasie dyżurów domowych kontakt telefoniczny z konserwatorami Spółdzielni pod numerem:


601-436-866


Interwencje pogotowia lokatorskiego dotyczą wyłącznie USUWANIA AWARII NA CZĘŚCIACH WSPÓLNYCH, zagrażających mieniu i bezpieczeństwu mieszkańców.


Pozostałe awarie będą usuwane w godzinach pracy Spółdzielni.


ODPŁATNE USŁUGI USUWANIA AWARII W LOKALACH MIESZKALNYCH można zgłaszać pod numerami telefonów:


Hydraulik


517-297-479

515-361-141

602-107-920


Elektryk


505-714-440

515-361-141

669-321-321


Awarie na częściach wspólnych zgłaszane poza godzinami pełnienia dyżurów pogotowia lokatorskiego usuwane będą na koszt Spółdzielni.