ADRES:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „ORUNIA”
w Gdańsku, ul. Krzemowa 2
80-041 Gdańsk
E-MAIL:
sekretariat@sm-orunia.pl
TELEFONY:
(58) 306-71-03 sekretariat
(58) 306-71-05 centrala
(58) 306-71-14 sprawy techniczne
(58) 306-71-16 sprawy techniczne
(58) 306-74-56 centrala
(58) 306-74-57 centrala
numery wybierane tonowo:
14 – sprawy techniczne
15 – członkowsko-mieszkaniowy
16 – sprawy techniczne
23 – czynsze
35 – Administracja
37 – media i rozliczenia
INFORMACJE DZIAŁU TECHNICZNEGO:
Dział Techniczny
(budynek Zarządu – parter)
tel. (58) 306-71-05 wew. 14, 16
Informacja o dyżurach domowych pełnionych przez konserwatorów Spółdzielni:
W dni powszednie:
poniedziałek 17:00 – 20:00
wtorek 16:00 – 20:00
środa 16:00 – 20:00
czwartek 16:00 – 20:00
piątek 15:00 – 20:00
W dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godz. 10:00 – 18:00
W czasie dyżurów domowych kontakt telefoniczny z konserwatorami Spółdzielni pod numerem:
601-436-866
Interwencje pogotowia lokatorskiego dotyczą wyłącznie USUWANIA AWARII NA CZĘŚCIACH WSPÓLNYCH, zagrażających mieniu i bezpieczeństwu mieszkańców.
Pozostałe awarie będą usuwane w godzinach pracy Spółdzielni.
ODPŁATNE USŁUGI USUWANIA AWARII W LOKALACH MIESZKALNYCH można zgłaszać pod numerami telefonów:
Hydraulik
517-297-479
515-361-141
602-107-920
Elektryk
505-714-440
515-361-141
669-321-321
Awarie na częściach wspólnych zgłaszane poza godzinami pełnienia dyżurów pogotowia lokatorskiego usuwane będą na koszt Spółdzielni.