Z posiedzenia Zarządu SM „ORUNIA” w Gdańsku odbytego w dniu 01.02.2021r.
Obecni na posiedzeniu:
Porządek obrad:
Ad.1
Protokół z poprzedniego posiedzenia został odczytany i przyjęty bez uwag.
Ad.2
Zarząd przyjął informację, przedstawioną przez Panią Pełnomocnik Zarządu ds. gospodarki remontowej, dotyczącą bieżącej eksploatacji z zaleceniem, aby w przypadkach uporczywego gromadzenia różnego rodzaju rzeczy i przedmiotów w częściach wspólnych budynku podejmować systemowe działania łącznie z obciążeniem właściciela wystawionych przedmiotów.
Informacja dotycząca bieżącej eksploatacji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Ad.3
Zarząd Spółdzielni zapoznał się z informacją o stanie przekształceń własnościowych w Spółdzielni przedstawioną przez Kierownika Biura Zarządu i nie wnosi uwag do informacji.
Informacja stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Ad.4
Zarząd Spółdzielni przyjął Informację o lokalach użytkowych i opłatach, przedstawioną przez Główna Księgową.
Zarząd nie wnosi uwag do przedłożonego materiału z zastrzeżeniem dotyczącym większego zadłużenia dzierżawcy parkingu.
Informacja o lokalach użytkowych stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Ad.5
Zarząd Spółdzielni zapoznał się z Informacją o stanie technicznym lokali użytkowych, przedstawioną przez Panią Pełnomocnik Zarządu ds. gospodarki remontowej.
Informacja odzwierciedla stan techniczny lokali na podstawie wizji przeprowadzonej przez pracowników Spółdzielni. Po analizie zaprezentowanych w informacji uwag Zarząd Spółdzielni zobowiązuje dział techniczny do przedstawienia propozycji rozwiązania zgłoszonych w dokumencie problemów.
Informacja o stanie technicznym lokali użytkowych stanowi załącznik nr 4 do protokołu.
Ad.6
Zarząd Spółdzielni przyjął Postanowienie nr 1/2021 w sprawie:
Postanowienie nr 1/2021 stanowi załącznik nr 5 do protokołu.
Na tym protokół zakończono.
data wpisu: 25 lutego 2021