z posiedzenia Zarządu SM „ORUNIA” w Gdańsku odbytego w dniu 07.12.2020r.
Obecni na posiedzeniu:
Porządek obrad:
Ad.1
Protokół z poprzedniego posiedzenia został odczytany i przyjęty bez uwag.
Ad.2
Zarząd przyjął informację, przedstawioną przez Panią Pełnomocnik Zarządu ds. gospodarki remontowej, dotyczącą spraw eksploatacyjnych i nie wnosi uwag.
Informacja stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Zarząd Spółdzielni zapoznał się z Informacją Administratora Osiedla sporządzoną na okoliczność naklejenia na kontenery na odpady szklane tzw. „czerwonych kartek” przez pracowników firmy wywożącej odpady. W związku z powyższą sytuacją Zarząd zalecił aby Administrator osiedla przeprowadził dodatkowy instruktaż gospodarzy budynków w sprawie codziennych przeglądów punktów gromadzenia odpadów oraz przekazywania bieżących informacji z przeglądów.
Zarząd przyjął informację Administratora Osiedla stwierdzając, iż ocena i analiza segregacji odpadów winna być prowadzona na bieżąco.
Informacja Administratora Osiedla stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Ad.3
Zarząd Spółdzielni zapoznał się z Analizą stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż i obrony cywilnej w SM „ORUNIA” za okres od 25.05.2020 r. do 07.12.2020 r. przedstawioną przez St. Inspektora BHP.
W wyniku przeprowadzonej dyskusji Zarząd stwierdził, iż należy utrzymać dotychczasowe zasady organizacji i nadzoru omawianych obszarów, a w okresie pandemii w szczególny sposób należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa, zarówno pracowników jak i kontrahentów, w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Nadto Zarząd zaleca Inspektorowi ds. BHP przeprowadzenie weryfikacji obowiązku używania maseczek ochronnych przez osoby wykonujące pracę w jednym pokoju biurowym w sytuacji, gdy w pomieszczeniach znajdują się dodatkowe zabezpieczenia.
Ze wstępnej oceny wynika, iż pracownicy Spółdzielni pracują w warunkach bezpiecznych i nie ma konieczności przebywania w pokoju w maseczkach ochronnych.
Analiza stanu bezpieczeństwa stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Ad.4
Zarząd Spółdzielni, po ponownej weryfikacji, zatwierdził część opisową Informacji Zarządu za 3 kwartały 2020 r.
Informacja Zarządu stanowi załącznik nr 4 do protokołu.
Ad.5
Zarząd Spółdzielni zapoznał się z przedstawioną przez Radcę Prawnego Informacją o sprawach przekazanych do prowadzenia i toczących się w okresie od 15.09.2020 r. do 16.11.2020r. i postanowił przyjąć informację, z zaleceniem dalszego prowadzenia spraw, w szczególności tych, które wymagają długotrwałych działań.
Informacja o stanie spraw sądowych stanowi załącznik nr 5 do protokołu.
Ad.6
Zarząd Spółdzielni zatwierdził wypłatę nagrody jubileuszowej dla pracownika Spółdzielni za 50-letni staż pracy.
Wniosek o wypłatę nagrody stanowi załącznik nr 6 do protokołu.
Ad.7
Zarząd Spółdzielni przyjął Postanowienie nr 19/2020 w sprawie:
Postanowienie nr 19/2020 stanowi załącznik nr 7 do protokołu.
Na tym protokół zakończono.
data wpisu: 30 stycznia 2021