Z posiedzenia Zarządu SM „ORUNIA” w Gdańsku odbytego w dniu 02.11.2020r.
Obecni na posiedzeniu:
Porządek obrad:
Ad.1
Protokół z poprzedniego posiedzenia został odczytany i przyjęty bez uwag.
Ad.2
Najemca Klubu „KOS” przedstawiła informację dotyczącą działalności społeczno-kulturalnej w okresie 01.09.2019-01.09.2020r. Informując jednocześnie ,iż wszystkie zajęcia, spotkania i imprezy na terenie Klubu odbywały się od 01.09.2019 tylko do 13.03.2020. Z dniem 13.03.2020 Klub w związku z epidemią COVID-19 został zmuszony do zawieszenia działalności z 11 najemcami , tylko 3 najemców nie wypowiedziało umów. W chwili obecnej Klub ma podpisane 2 umowy najmu, pozostali najemcy rozliczają się wyłącznie z wykorzystanych godzin. Na chwilę obecną w klubie bez zmian odbywają się tylko zajęcia dla dzieci, zawieszone są zajęcia dla dorosłych zaplanowane z budżetu Rady Dzielnicy.
Zarząd Spółdzielni przyjął informację z działalności Klubu „Kos” informacja stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Ad.3
Zarząd Spółdzielni wysłuchał i przyjął przedstawione przez Administratora Osiedla główne założenia akcji zima 2020/2021.Zarząd zalecił przeprowadzenie analizy kosztu zakupu urządzenia do usuwania z chodników Spółdzielni piasku rozsypanego po zimnie .
Założenia planu Akcja zima 2020/2021 stanowi złącznik nr 2 do protokołu.
Ad4
Zarząd przyjął informację dotyczącą bieżącej eksploatacji przedstawioną przez Panią Pełnomocnik Zarządu ds. gosp. remontowej. Informacja została uzupełniona o dane dotyczące remontu balkonów Krzemowa 6 i Hoene7. W ocenie Pełnomocnik Zarządu ds. gosp. Remontowej oraz Z-cy Prezesa Zarządu firma „SKORPION” wykonująca remont balkonów uzyskała pozytywną opinię.
Informacja z bieżącej działalności stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Ad.5
Z-ca Prezesa przedstawił analizę zużycia wody w okresie od 01.06.2020 do 30.09.2020r. Problem dotyczy rozbieżności między sumą odczytów wodomierzy w mieszkaniu a odczytami wodomierzy głównych w kilku budynkach. Z informacji wynika, iż po zbilansowaniu w podanym okresie zużycia wody na całym osiedlu rozbieżność pomiędzy licznikami dostawcy (pomiar na przyłączach) a licznikami odbiorcy (pomiar w lokalach) nie dobór wody wynosi 3% .
Po przeprowadzonej dyskusji Zarząd Spółdzielni postanowił, iż Dział Techniczny będzie prowadził analizę jak do tej pory i kontrolował budynki o dłużej rozbieżności wskazań wodomierzy. Kontynuowane będą negocjacje z SAUR NEPTUN S.A. w sprawie zmian zasad fakturowania oraz analiza możliwości wykonywania zdalnego odczytu stanów wodomierzy głównych.
Ad.6
Na tym protokół zakończono i po odczytaniu podpisano.
data wpisu: 8 grudnia 2020