Z posiedzenia Zarządu SM „ORUNIA” w Gdańsku odbytego w dniu 17.08.2020r.
Obecni na posiedzeniu:
Porządek obrad:
Ad.1
Protokół z poprzedniego posiedzenia został odczytany i przyjęty bez uwag.
Ad.2
Zarząd Spółdzielni przyjął informację dotyczącą spraw eksploatacyjnych w okresie od ostatniego posiedzenia Zarządu. W trakcie dyskusji wskazano, iż niezbędne jest poprawienie, w niektórych przypadkach, pielęgnacji placów zabaw, tj. usunięcie chwastów.
Informacja stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Ad.3
Zarząd Spółdzielni przyjął Informację o usterkach budowlanych złożoną przez Z-cę Prezesa ds. techniczno-inwestycyjnych.
Informacja stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Ad.4
Zarząd Spółdzielni zapoznał się z Informacją z działalności Spółdzielni za I półrocze 2020 r., przedstawioną przez Z-cę Głównej Księgowej. Po przeprowadzonej dyskusji Zarząd przyjął Informację za I półrocze 2020 r. Informacja zostanie przedłożona Radzie Nadzorczej na najbliższym posiedzeniu.
Informacja Zarządu z działalności Spółdzielni stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Ad.5
Zarząd zapoznał się z propozycją Korekty planu finansowo-gospodarczego na 2020 r., przedstawioną przez Z-cę Głównej Księgowej i przyjął bez uwag. Propozycja Korekty planu zostanie przedstawiona na najbliższym posiedzeniu Rady Nadzorczej.
Korekta Planu stanowi załącznik nr 4 do protokołu.
Ad.6
Zarząd Spółdzielni omówił sprawy organizacyjne związane z Walnym Zgromadzeniem Członków w 2020 r.
Ad.7
Zarząd Spółdzielni przyjął Postanowienie nr 13/2020 w sprawie:
Postanowienie nr 13/2020 stanowi załącznik nr 5 do protokołu.
Ad.6
Na tym protokół zakończono.
data wpisu: 10 września 2020