z posiedzenia Zarządu SM „ORUNIA” w Gdańsku odbytego w dniu 05.07.2019r.
Obecni na posiedzeniu:
Porządek obrad :
Ad.1
Zarząd Spółdzielni omówił uwagi, które zostały zgłoszone na ostatnim posiedzeniu Rady Nadzorczej, a dotyczące sposobu reagowania przez pracowników Spółdzielni na zgłoszenia lokatorskie. Z wypowiedzi odpowiedzialnych za nadzór nad tymi sprawami wynika, że zgłoszenia są przyjmowane, rejestrowane a ich wykonanie odnotowane. Faktem jest, że wykonanie niektórych zgłoszeń wymaga czasu z uwagi na konieczność zakupu części, tym nie mniej żadna sprawa nie jest dokładana na bok bez załatwienia.
Zarząd ustala, że do dnia 31.08.2019 r. zostaną opracowane odpowiedzi na uwagi zgłaszane na ostatnim Walnym Zgromadzeniu Członków i przedstawione na posiedzeniu Zarządu, po czym podane do wiadomości mieszkańcom.
Informacja o dyżurach domowych stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Ad.2
Zarząd Spółdzielni zapoznał się z informacją o dostępności usług telekomunikacyjnych na terenie Spółdzielni.
Zarząd stwierdza, ze mieszkańcy naszego osiedla mogą skorzystać:
Zarząd Spółdzielni postanawia aby na stronach internetowych Spółdzielni przedstawić naszym mieszkańcom informacje o dostępności usług telekomunikacyjnych.
Termin zamieszczenia – do 15.07.2019 r.
Informacja o usługach telekomunikacyjnych stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Ad.3
Zarząd Spółdzielni przyjął Postanowienie nr 11/2019 w sprawie:
Postanowienie nr 11/2019 stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
Na tym protokół zakończono i po odczytaniu podpisano.
data wpisu: 17 sierpnia 2019